Pagina's

vrijdag 6 november 2015

Countdown for Christmas Part #4!

Hoi hoi!

Vandaag al weer mijn vierde projectje in de Countdown for Christmas!

Ik heb een kaart met een 'raampje' gemaakt, en natuurlijk ook een filmpje om te laten zien hoe ik dit gedaan heb. Dit is het kaartje:

(klik voor een vergroting op de foto)
lovetostamp peaceful pines stampinup cozy christmas

En hier zie je het 'raampje' ietsje beter:

En dan nog mijn filmpje, veel plezier bij het kijken:


Fijne dag allemaal!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje, mooi gedaan zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUperleuke kaart, ik vind dit wel een hele leuke om te onthouden
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit is so mooi, Erna!!!! Ek hou baie van hoe jy die bome gestempel het en die raampie is so 'n goeie idee!!! Die hout sneeuvlokkie met die strik en die sterretjies lyk pragtig!!!! Dit is regtig vreeslik mooi gedoen, Erna - ek hou baie daarvan!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!