Pagina's

vrijdag 13 november 2015

Countdown for Christmas Part #5!

Hoi hoi!

Vandaag alweer mijn vijfde bericht in de serie Countdown for Christmas! 
Ik vind het echt leuk om te doen en elke week iets nieuws te verzinnen voor jullie!

Ik heb een kaart gemaakt met watercolor techniek, en ik vind hem zelf best leuk geworden :-)


Helaas helaas liet de techniek mij in de steek en is het filmpje maar half opgenomen. 
Omdat ik op het punt stond naar Brussel te vertrekken had ik geen tijd meer om dit filmpje opnieuw te doen. Jullie houden hem tegoed!!!

Fijne dag, en:
      
     

9 opmerkingen:

  1. Leuk??? Hij is SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, wat een toffe kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart ! Mooi effect dat watercolour ! Veel plezier in Brussel !

    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel goed gelukt!! Prachtige nachtlucht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, dit is soooo pragtig, Erna!!!!! Jou kleure is lieflik en die bome en sterre is baie mooi!!!! Ek hou verskriklik baie daarvan!!! Puik gedoen!!!
    Groete en lekker kuier in Brussel!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!