Pagina's

vrijdag 20 november 2015

Countdown for Christmas Part #6!

Hoi hoi!

Vandaag alweer het 6e deel van mijn Countdown for Christmas! Ik vind het erg leuk om elke week iets voor jullie te bedenken en daar dan ook een filmpje bij te maken.
Ik hoop dat jullie er net zo over denken :-)

Mijn filmpje van vandaag klinkt misschien iets hol, dat komt omdat ik hem in mijn "oude" kamer opgenomen heb. En die is nu zo goed als leeg. We hebben namelijk de zolder verbouwt en ik heb op zolder nu echt een fantastische workshopruimte gekregen waar al mijn spullen staan. 
Het inrichten is daar bijna klaar, maar het was nog niet zover dat ik daar een filmpje op kon nemen.

Binnenkort zal ik jullie foto's laten zien van de zolder en hoe het geworden is.

Maar nu eerst mijn kaartje voor vandaag:
(klik op de afbeelding voor een vergroting)


En dan het filmpje waarin je kunt zien hoe ik hem gemaakt heb. Veel plezier bij het kijken!




Fijne dag, en ook een heel fijn weekend!
      
     

3 opmerkingen:

  1. So pragtig, Erna!!!! Ek hou van al die swart en wit net die silwer en blou daarby!!!! Baie dankie vir die video!!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!