Pagina's

vrijdag 27 november 2015

Countdown for Christmas Part #7!

Hoi hoi!

Vandaag alweer deel 7 in mijn serie Countdown for Christmas!
Vandaag heb ik met het team van Totally Techniques ook een bloghop (bericht volgt vanmiddag) 
en daarin staat de Faux Silk Technique centraal. Dus het leek mij wel leuk om deze techniek ook voor mijn Countdown te gebruiken. Ik heb er gelijk een filmpje bij gemaakt!

Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb:


Over de gestempelde achtergrond zit een verfrommeld stukje tissue papier.
Op de foto hieronder kun je dat beter zien, kijk maar aan de linkerkant van de foto.


En hieronder heb ik het filmpje waarin ik laat zien hoe ik dit gedaan heb. 
Veel plezier bij het kijken!


Graag tot vanmiddag bij de bloghop, dan heb ik een heel ander kaartje te laten zien maar met dezelfde techniek!

Fijne dag!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!