Pagina's

maandag 16 november 2015

Mijn WOW Presentatie in Brussel...

Hoi hoi!

Afgelopen week (het zal jullie niet ontgaan zijn) zat ik in Brussel voor het 1e On Stage Live Event van Stampin'Up! Wow, dat was echt gaaf. Weer zoveel leuke dingen gedaan en nieuwe mensen ontmoet, oude stempelvrienden weer gesproken. Het is echt een feest om dit mee te maken!

Ik was gevraagd om tijdens één van de sessies in de grote zaal een "WOW" presentatie te geven. Supergaaf natuurlijk en ik heb toch wel een tijdje nagedacht wat ik zou gaan doen. Je zit tenslotte tegenover zo'n 600 collega demonstrators, dus ja, dan wil je wel iets leuks laten zien.

Ik bedacht dat ik de techniek met babydoekjes en navul inkt wilde showen. En heb hier diverse voorbeelden mee gemaakt.

Het eerste kaartje was tevens mijn swap, een swap is een kaart of klein 3d item dat je in meervoud maakt en tijdens evenementen ruilt met elkaar. Zo krijg je zelf ook weer allerlei nieuwe voorbeelden ter inspiratie. 


Dit kaartje heb ik voorgedaan op het podium en dit was dus mijn swap.

De volgende kaartjes heb ik als voorbeeld laten zien. Gemaakt met dezelfde techniek, alleen andere stempels gebruikt:


vlinders uit de set "Watercolor Wings"


het randje komt uit de set "Butterfly Basics"


De achtergrond stempel uit de set "Gorgeous Grunge" 
Hieronder zie je wat beter hoe de stempel op papier komt:


En als laatste maakte ik nog een doosje waar alle kaartjes in kunnen. 
De stippeltjes op de voorkant zijn ook van een stempel uit "Gorgeous Grunge" en de vlinder is uit de set "Watercolor Wings"


Van één van mijn collega's kreeg ik een foto toegestuurd waarop je mij op het scherm geprojecteerd ziet. haha. 


Hieronder zie je wat ik ongeveer zag toen ik op het podium zat:


Ik vond het echt superleuk om te doen en heb ook heel veel gave reacties gehad! 

Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt waarin ik deze techniek heb laten zien.
Dat filmpje kun je HIER bekijken.

Fijne dag, bedankt voor je bezoekje en:
      
     

13 opmerkingen:

  1. Knap om zo'n presentatie te geven. Het zijn errug leuke kaartjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat ziet dat er erg goed uit ! top gedaan ! mooi zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk Erna! ik ben sowieso verliefd op die watercolor vlinders, misschien toch maar eens overstag gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave techniek trouwens! heb net je filmpje gekeken :). gebruik je daarvoor babydoekjes met olie? of van die toetenpoetsers zonder vettigheid? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, gewone babydoekjes zonder olie Linda. De goedkoopste die er zijn, haha

      Verwijderen
  6. O, dit klink als so opwindend, Erna!!!! Ai, ek wens ek kon daar wees - dit moes 'n wonderlike ondervinding gewees het!!!! Jou kaartjies is almal verskriklik mooi!!! Die skoenlappers is pragtig en ek hou vreeslik baie van die grunge stempe en die kleurel!!! Puik!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUperleuke kaartjes gemaakt, is ook een hele mooie techniek.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaartjes zien er stuk voor stuk geweldig uit.
    Toch maar het filmpje bekeken, en ik moet toegeven dat deze techniek echt wel SU-per gaaf is.
    Ik vind je wel een bikkel zeg, om voor zo'n grote groep mensen even een presentatie te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ! Voor 600 man ! Knap !
    Je kaartjes en doosje zien er top uit !!
    Door je drukke week heb je misschien mijn bijdrage voor de ABC nog niet gezien.
    Deze keer RUIM op tijd !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het echt geldig gedaan in Brussel, voor 600 dames en dan zo rustig je presentatie doen, echt knap! Een erg leuke techniek heb je laten zien, ik dat zeker ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! En vlinders zijn ook nog eens altijd goed, voor zoveel gelegenheden. Mooi hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!