Pagina's

dinsdag 3 november 2015

Stampin'Up! ABC Challenge!

Hoi hoi!

De eerste dinsdag van de maand en dat betekent weer tijd voor mijn ABC-Challenge!

Lizbeth koos deze keer het onderwerp voor de letter M. 
Zij koos "Muziek" 

En ik had weer een lakker aantal deelnemers, leuk! Via de naam van de maakster kom je op haar blog. Leuk als je een berichtje achterlaat!

Diny was heel snel met haar kaartje, 
ze maakt deze kaart: 








En natuurlijk mijn eigen bijdrage.
Een kerstkaartje weer, want ik heb alleen muziekpapier en dat is kerstmuziek :-)
Ik heb een strook papier in stukjes gescheurd en de randjes gesponsd met inkt. Daarna een woordje "merry" uitgestanst en met een papieren 'ster' opgeplakt.

(klik op de afbeelding voor een vergroting)


De volgende keer is de letter "N" aan de beurt. 
Jose bedacht het onderwerp "Nummers". Dus maak een kaart of project met nummers, een kaart in de vorm van een nummer of... bedenk zelf iets leuks!  

Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 30 november a.s. 
Op 1 december zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Dora, jij mag voor de maand november een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "O". 

Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?



      
     

8 opmerkingen:

  1. hoi
    ik zie mijn kaartje er niet tussen staan
    hier is de link
    http://krealis.blogspot.be/2015/10/music-please.html
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee ! Een dag te laat ! Hij staat vandaag op mijn blog en hier is mijn link !
    http://syriandertje.blogspot.be/2015/11/een-vrolijke-noot.html
    Oeps ... Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten zeg ! Heel leuk die van jou met de gescheurde stukjes partituur !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Erna !!!! Super !!
    Jou kaart is trouwens heel mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Erna !!!! Super !!
    Jou kaart is trouwens heel mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Almal pragtige kaartjies, Erna, maar ek hou veral baie van jou een!!! Baie goeie idee om die musiekpaper so te skeur en te sponge - dit lyk baie mooi!!! Die EF wat jy gebruik het en die ster en koort is pragtig!!! Baie mooi gedoen!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke muziekkaartjes zijn er weer gemaakt. Voor de uitdaging met de Nummers vind je mijn kaartje hier:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/11/abc-challenge.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Sorry dat ik laat reageer, maar ik keek telkens op de verkeerde link voor de uitslag.
    Moest even op 'home' kikken, kwam ik wat laat achter.
    wat leuke kaarten hebben meegedaan. mooie serie inzendingen op het thema muziek.
    Leuk om te zien.
    Ik zal je mailen. komt goed.
    Veel plezier in Brussel!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!