Pagina's

donderdag 26 november 2015

Stampin'Up! SUper Challenge #114

Hoi hoi!

Het is donderdag vandaag, wat gaat de week toch snel! En vandaag is het weer de beurt aan mijn team om de voorbeelden te maken voor de uitdaging van SUper Challenges! We hebben deze week een sketch voor je en zoals je weet, daar hou ik van! 

Ik heb gespeeld met washi tape, ik heb een la vol liggen met dat spul, maar eerlijk gezegd... gebruik ik het niet zo veel. Terwijl het zo leuk en makkelijk is! Hebben jullie dat ook?

Dit is mijn kaartje geworden:

lovetostamp stampinup hello december 2015

Dat schattige boompje komt uit een Project Life Stempelset, cute issie he?

Hieronder zie je dat ik nog wat zilverdraad onder de banner geplakt heb:


Zoals altijd: klik op mijn foto en je ziet een vergroting! 

Doen jullie ook weer mee?
En kijk vooral even op het BLOG om te zien wat de rest van het team gemaakt heeft! 

Dan het laatste nieuws over SU-per Challenges:


Fijne dag en tot morgen!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Washi is inderdaad leuk, mijn 15 jarige dochter is er ook al verslaafd aan en pimpt er echt van alles mee op, geweldige creaties maakt ze ermee ;)
    En het stempeltje: heel cute!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk kaartje en het washitape gebruik ik ook te weinig, heel herkenbaar.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke washi-kaart. Ik heb honderden rolletjes, maar ze vangen bij mij zeeeeeeker geen stof. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!! Ek hou van die washi tape wat jy gebruik het en die boompie is tog te oulik!!! Baie, baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!