Pagina's

donderdag 12 november 2015

SU-per Challenge #112

Hoi hoi!

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges! 
Een hele leuke uitdaging, want we mogen de kaart van Christa 'casen'. 
Je gebruikt haar kaart als voorbeeld en maakt je eigen kaart, en gebruikt of de kleuren of de stempels of de layout die zij gebruikt heeft, of een combinatie daarvan.

Ik heb de layout als uitgangspunt genomen en daar heb ik dit kaartje van gemaakt:

lovetostamp stampinup

Erg leuk om te doen, en je gaat echt nadenken wat je met de voorbeeld kaart kunt doen. 
Doen jullie ook mee?

Kijk hiervoor op ons blog: SU-per Challenges!

Fijne dag en:
      
     

7 opmerkingen:


  1. Gaaf kaartje, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt prachtig. Lekker eenvoudig, en heel rustig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is mooi !
    Deze keer ben ik op tijd met mijn bijdrage voor je ABC challenge.
    Hier is de link : http://syriandertje.blogspot.be/2015/11/hip-hip-hoera.html
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!! Die krans is so mooi en ek hou baie van hoe jy aan die bokant gestempel het!!!! Die kraft basis en die rooi raampie is perfek en die strikkie is so oulik!!!! Baie mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!