Pagina's

vrijdag 27 november 2015

Totally Technique Friday!

Hoi hoi!

Op de laatste vrijdag van de maand verzorgen wij van "Totally Techniques" een technieken bloghop.
Vanochtend liet ik jullie al een kaartje en een filmpje zien met deze techniek, de 
FAUX SILK Technique.

Wat een leuke techniek!


Voor deze bloghop heb ik nog een kaartje gemaakt met dezelfde techniek. Ik heb de achtergrond gemaakt met de hardwood achtergrond stempel. Daarover heen heb ik het tissue papier geplakt. En daar heb ik de takjes voor bij de kerstbal gestempeld. De blaadjes heb ik ingekleurd met een marker en de besjes heb ik met rode dazzling details (glitterlijm) gemaakt. 





Voor nog meer leuke voorbeelden met deze techniek volg je de bloghop:



De deelnemers van de bloghop zijn:



Het filmpje over deze techniek vind je in mijn post van vanochtend en die kun je HIER vinden.

Fijne dag! 
      
     

5 opmerkingen:

  1. This is just beautiful Erna! Your colors are perfect and your background panel is awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely Stunning card Erna, it's totally lovely in every way and I bet with this technique the background really looks like wood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Erna, loving the colour combination and layered effect you have created.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!