Pagina's

vrijdag 18 december 2015

Countdown for Christmas Part #10

Hoi hoi!

Dit is dan de 10e en laatste Countdown for Christmas! Volgende week vrijdag is het namelijk 1e Kerstdag! 10 weken lang heb ik jullie voorzien van ideetjes en filmpjes. Ik hoop dat ik jullie er mee geholpen heb iets leuks voor je zelf te maken dat je vervolgens weer door kunt geven. (of zelf kunt houden, hihi)

Vandaag dan de laatste in de serie en daarom iets aparts. Een 3D ster.


De strik in close up, klik op de afbeelding voor een vergroting



In het filmpje laat ik zien hoe je dit maakt. Geloof me, het is supermakkelijk!

Alles wat je nodig hebt is 6 velletjes designpapier van 6 x 6 inch of 15 x 15cm.

Veel plezier bij het kijken!



Ik zou het leuk vinden als je me laat weten wat je van de Countdown vond.

Alvast bedankt en een fijne dag!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke hanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Erna, wat een gave ster. En inderdaad met deze duidelijke uitleg ook niet moeilijk. Ik ga hem zeker ook eens maken. Dank je wel voor het delen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke ster, ik ga hem zeker maken.
    Ik vond je coutndown hartstikke leuk, heb er zeker gebruik van gemaakt, wil je dan ook bedanken voor het werk wat je erin heb gestoken en het delen met ons.
    Hele fijne feestdagen en groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zoontje maakte zo 1 op school.
    Morgen komt hij op mijn blog met nog meer kindergeknutsel !! Die van jou is wel strakker en met mooi papier !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Erna! Heel mooie ster. Ik heb hem wel eens eerder gezien, maar dat is lang geleden. Je hebt hem prachtig gemaakt, is nog een heel kunst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!