Pagina's

vrijdag 4 december 2015

Countdown for Christmas Part #8

Hoi hoi!

Week 8 alweer van de countdown. Dat betekent dat we steeds dichterbij de Kerst aankomen!
Zijn jullie al bezig om het huis in kerstsfeer te brengen? Of wacht je daarmee tot na Sinterklaas?
Bij ons probeer ik altijd de dag na Sinterklaas de boom op te zetten. lukt niet altijd helemaal maar ik denk dat het dit jaar wel gaat lukken. Gezellig!

Vandaag heb ik een eenvoudig projectje. Omdat ik jullie wil laten zien dat je helemaal niet lang bezig hoeft te zijn om iets leuks te maken dat je ook nog eens kan weggeven.

Ik heb een doosje versiert. Het doosje kun je namelijk kant en klaar kopen bij Stampin'Up! en het is van goede kwaliteit. Lekker stevig karton en ook nog in een mooie kraft kleur. 
Daar hou ik van!



Ik was op zoek naar leuk designpapier en vond in mijn kast echt supergaaf papier, dat ik nog helemaal niet gebruikt heb! Dus dat heb ik snel uit de verpakking gehaald en ik ga het zeker binnenkort nog meer gebruiken. Wat een leuke kleurtjes en figuurtjes!

Veel plezier bij het kijken van de video!



Tot gauw en alvast een fijn weekend!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!