Pagina's

vrijdag 11 december 2015

Countdown for Christmas Part #9!

Hoi hoi,

Alweer de één-na-laatste Countdown For Christmas!
Wat gaat het snel!

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie.

Een schudkaartje, omdat ik dat altijd zo leuk er uit vind zien :-)


Klik op de afbeelding voor een vergroting ;-)

In het filmpje laat ik jullie weer zien hoe ik dit gemaakt heb.
Veel plezier bij het kijken!


Volgende week alweer de laatste aflevering in mijn serie. 

Ik zou het leuk vinden om te horen hoe jullie de filmpjes vinden.
Willen jullie vaker een filmpje??

Fijne dag en tot morgen!
      
     

1 opmerking:

  1. Hallo Erna , was weer benieuwd !
    Op de filmpje verschijnt "privé".
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!