Pagina's

zondag 13 december 2015

Stampin'Up! Kerstkaart

Hoi hoi,

Kerstkaarten kun je nooit genoeg hebben dus we gaan nog even lekker door met de kerst sfeer!

Vandaag had ik weer een freubel momentje voor mezelf. Zo noem ik dat als ik geen opdrachten heb of geen workshops of party's aan het voorbereiden ben. Ik zoek dan meestal een leuke challenge om te doen. En vandaag kwam ik bij Match The Sketch terecht.

Een leuke sketch, maar ik kwam er niet goed mee uit. Dus ik heb mijn kaart een kwartslag gedraaid en toen kwam ik beter uit met de banners. Ik heb aan de rechterkand lint om de kaart heen gedraaid, en van hetzelfde lint met meerdere laagjes tegelijk een strik gemaakt. Zo kreeg ik een lekkere dikke strik. Als tweede liggende banner heb ik het woordje "peace" gebruikt. Niet helemaal een banner, maar hé, een sketch is een leidraad en geen verplichting, toch?

(klik voor een vergroting op de afbeelding)
lovetostamp. stampinup, christmas greetings thinlits, wonderful wreath framelits, peaceful wreath

Ik hoop dat de dames van het challengeblog er net zo over denken :-)

Hieronder kun je de strik nog wat beter zien:


Ik heb nog meer dingen gemaakt, maar die laat ik jullie binnenkort zien.

Voor nu, nog een fijne zondag en:
      
     

5 opmerkingen:

  1. Geweldige strik, het is een mooie toevoeging aan de krans. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Erna !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en de tekst vind ik erg mooi in deze roerige tijden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Mijn dochter maakte ook een kaart met een ovaal . Die komt volgende week samen met vanalles op mijn blog. Mag ik die kaart van haar ook laten meedoen met de abc challenge , onder haar naam natuurlijk. Ik vind hem zelf echt een pareltje !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat Sarah! Geen probleem! Lieve groetjes, Erna

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!