Pagina's

maandag 28 december 2015

Stampin'Up! nieuwjaarskaartjes

Hoi hoi,

Weet niet of jullie mijn doos met kerstkaartjes op Facebook gezien hadden...
Ik dacht dus echt dat ik wel genoeg kaartjes had. En toen ging ik schrijven. En toen kwam ik er toch nog een aantal tekort. Gisteren heb ik dus nog even een aantal nieuwjaarskaartjes gemaakt.

Daarvoor heb ik de nieuwe set Number of Years met bijpassende framelits uit de nieuwe Spring/Summer catalogus gebruikt. (deze catalogus gaat 5/1 a.s. in!)


En dan krijg je dit kaartje:

number of years, timeless textures, large numbers framelits, lovetostamp stampinup

De witte laag is Shimmer Paper, en ik heb met een waterbrush en inkt de achtergrond gemaakt.

Omdat het shimmer paper is, zit er een soort glitter in het papier. Echt heel gaaf. 
Als je op de afbeelding klikt vergroot hij en kun je het zien.


Hieronder zie je welke producten ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Voor de nieuwe materialen geldt dus: te verkrijgen vanaf 5 januari 2016. Heb je nog geen nieuwe catalogus in huis? Stuur me een mailtje als je er één wilt. Tegen verzendkosten stuur ik hem naar je op, of je mag hem bij mij af komen halen.

Fijne dag!

      
     

9 opmerkingen:

  1. Ik herken het gevoel ;-) moet er ook nog een aantal bijmaken. Ik vind de jouwe wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kaartjes zien er in ieder geval superzzz uit ! ik heb voor de veiligheid zowieso nieuwjaarskaartjes gemaakt dit jaar en dan kwam ik er ook nog te kort... =)
    ach ja, ik denk, voor 6 januari gepost, is het ook nog altijd ok, niet ?
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb je nog 'even' gemaakt? Ondanks dat het een CAS kaart is, zal het nog een aardig werkje zijn geweest met het stempel en snijwerk en de meerdere kaarten. Maarrrrrr.... Ze zien er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a brilliant card! Love it! Happy new year, all the best for 2016!!!!!!!!xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Erna, wat een gave nieuwjaarskaarten! Ik hou altijd wel van deze kaarten vind het echt jammer dat er maar 1 keer per jaar nieuwjaar is...
    Jij ook een goed begin!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ik herken het ! Ik was er ook vast van overtuigd dat ik er genoeg maar dan begin je te schrijven ....
    Ik ben ook terug aan de knutsel geweest !
    Wel erg leuk met de cijfers erop !
    Mooi van kleur ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!