Pagina's

maandag 21 december 2015

Stampin'Up! sketch

Hoi hoi,

Ik ga nog even door met de kerstkaarten, zijn jullie ze al zat?
En dan moet ik ECHT HEEL SNEL beginnen met de kaarten schrijven én versturen!

Dat heb ik namelijk nog niet gedaan (oei)

Zondag is altijd zo'n dag waarop ik lekker voor mezelf aan de knutsel ga.
De sketch van Freshly Made Sketches vond ik weer superleuk om te gebruiken.

En uiteindelijk is dit kaartje er uit gekomen

love to stamp stampinup Stampin'Up! flurry wishes
(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Deze week ga ik beginnen aan wat voorbeeldjes met nieuwe spulletjes uit de Spring/Summer
catalogus die op 5 januari in gaat.
Wil jij deze catalogus vast ontvangen? Stuur me dan een mailtje.
Je kunt hem gratis afhalen bij mij thuis, of tegen vergoeding van de verzendkosten op laten sturen.
erna.logtenberg@gmail.com

Fijne dag!
      
     

3 opmerkingen:

  1. wat een elegante kaart. chique!
    dit jaar door tijd gebrek weinig kaarten gemaakt. Dit jaar wordt er door mij weinig verstuurd.
    jij succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Erna! I love those stars and that fun background! Reminds me of snow falling at night! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is soooo pretty! Beautiful scattering of stars in the background! So glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!