Pagina's

maandag 7 december 2015

Stampin'Up! Voorproefje!

Hoi hoi!

Vandaag laat ik jullie vast een voorproefje zien van de nieuwe Spring/Summer catalogus, welke 5 januari a.s. online gaat!

In Brussel mocht ik ook een presentatie geven met business tips (ja ja) en ik mocht dat doen aan de hand van de producten van de serie It's my Party. 

Lucky me, ik mocht deze producten al ontvangen vóór iemand ze gezien had! Ik kreeg een doos met goodies thuis om te smullen! En ik bedacht dat het wel leuk was om tijdens mijn praatje ook wat voorbeelden te kunnen laten zien. Dus ik maakte drie dingen.

Een verjaardagskaartje:

lovetostamp It's my Party stampinup

Ik kreeg ook een blok met waanzinnig leuk designpapier. Dat heb ik maar even gebruikt ;-)

Ik maakte ook een giftcard holder. Hier zie je de voorkant:

lovetostamp It's my Party stampinup

En deze stempel zit aan de binnenkant:


Helemaal in het midden zit dan nog een stukje waar je je giftcard in kunt steken

Tot slot maakte ik voor een select groepje dit doosje als swap.
Ik had er een Frixion pen in gedaan, dat zijn pennen die je ook weer uit kunt gummen als je iets fout geschreven hebt. Makkelijk!

lovetostamp It's my Party stampinup

Het doosje zal ik nog eens beschrijven hoe ik dat gedaan heb. Het is namelijk heel makkelijk!

Hopelijk vinden jullie deze serie net zo leuk als ik!

Er zijn nog meer leuke dingen maar daarvoor moeten jullie nog even wachten tot je de catalogus kunt zien!

Voor nu, een fijne dag!
      
     

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!