Pagina's

zaterdag 26 december 2015

SU-per Challenges #118

Hoi hoi!!

Ook op deze 2e Kerstdag hebben we voor jullie een uitdaging bij SU-per Challenges! 
Vandaag hebben we een sketch. Hoewel ik dol ben op sketches kostte deze me enige moeite. Maar uiteindelijk is er toch iets uitgekomen :-)

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ik heb de ondergrond van de kaart lekker gesponst met inkt. Daar een flink bos op gestempeld en toen een witte banner met strik gemaakt. Het rondje op de sketch, daar kon ik dus niks mee. Dus is het een rechthoek geworden bij mij. Moet kunnen he :-)

Als je op de foto hieronder klikt kun je nog zien dat ik de banner geëmbost heb:


Als jullie nog plannen hebben vandaag, veel plezier en een fijne tweede kerstdag!

Onze dochter is vandaag jarig, dus wij hebben deze dag altijd bezoek. Omdat iedereen vrij is komt dat de hele dag door. Maar wel heel gezellig natuurlijk!

Wil je nog op het blog kijken voor meer voorbeelden? Klik dan HIER.

Tot gauw!




      
     

1 opmerking:

  1. Mooie uitwerking. En van harte gefeliciteerd met je dochter. Iets dergelijks hebben wij op eerste kerstdag want dan is onze kleindochter jarig. Dus daar zijn we gisteren gezellig de hele dag heen geweest. EEn fijne dag en geniet van je gezelschap. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!