Pagina's

vrijdag 25 december 2015

Totally Techniques Blog Hop, Merry Christmas!!

Hi!


Ook deze laatste vrijdag van de maand hebben we een Totally Technique Bloghop voor jullie! 
En dat betekent dat we op deze 1e kerstdag voor jullie een reeks mooie voorbeelden hebben met de Masking Tape Techniek!

Wat is de masking tape techniek??

Je neemt een rol schilderstape en een paar kleurtjes inkt.
Je scheurt een stuk tape af en legt dat op je inktdoos, waarbij je de tape lichtjes aandrukt, zodat overal inkt zit. Vervolgens leg je dit stuk tape op je papier en wrijf je er zachtjes over heen.
Omdat schilderstape zowieso al makkelijk te verwijderen is van papier, is dat nu, met een laagje inkt erop, helemaal makkelijk te verwijderen. 
Je moet wel even voorzichtig doen natuurlijk. Maar je haalt het tape langzaam van je papier af en je hebt een hele mooie strook op je papier!

Op mijn kaart heb ik drie kleurtjes bruin gebruikt: een lichte kleur: Sahara Sand, een middenkleur: Crumb Cake, en een donkerder kleur: Soft Suede.

Vervolgens heb ik de kaart versiert met kerstboompjes en een aantal goud geƫmboste sterretjes.

Mijn laatste kerstkaart van dit jaar!


Hieronder kun je iets beter de verschillende lagen zien:
(klik op de afbeelding voor een vergroting!)





Voor het bekijken van de andere voorbeelden kun je hieronder de lijst vinden van ons team:


Nog een hele fijne 1e Kerstdag!  


      
     

3 opmerkingen:

  1. Beautiful card Erna! Love the neutral color scheme, beautifully designed! Merry Christmas!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek, het resultaat is heel geslaagd. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card Erna, adding the touch of gold finished if off perfectly.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!