Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

3 maanden feest! En we starten vandaag!

Hoi hoi!

Vandaag start het jaarlijkse Stampin'Up! feest, dat zo'n drie maanden duurt!


De Sale-A-Bration start namelijk vandaag! 
In deze periode kun je op drie manieren profiteren van vele extra's! 
Ik zal je hieronder uitleggen wat die mogelijkheden zijn:


Als eerste mogelijkheid kun je je eigen verlanglijst indienen en extra 'rewards' verdienen, afhankelijk van je totaalbedrag. Voor elke €60,- die je besteedt, mag je 1 GRATIS artikel uitzoeken uit de SAB folder. Hoe meer je besteld, hoe meer gratis artikelen dus! Vanaf een bestelling van €275,- krijg je maar liefst €27,- EXTRA rewards om uit te zoeken uit de lopende catalogi.


Mocht je het zelf lastig vinden om zo'n bestelling bij elkaar te krijgen, overweeg dan eens om gastvrouw op je eigen party te worden! Nodig een aantal vriendinnen/buurvrouwen/zussen etc etc uit en ik kom bij jou thuis een party verzorgen. Met alle bestellingen van iedereen samen maak je ook kans op de extra rewards, want JIJ bent de gastvrouw!


Mocht je denken, mijn verlanglijst is best groot, maar geen €275,- én ik wil geen party geven, dan kun je overwegen om je in te schrijven bij Stampin'Up! In dit geval kies je producten uit ter waarde van €220,- (ja, je leest het goed!) en je betaalt slechts.....

.....€ 129,-.....!!!

Geen verplichtingen, geen addertjes onder het gras, gewoon inschrijven en je produkten bestellen!
Wil je hier meer over weten? MAIL me dan!

Je wilt je gelijk inschrijven? Dat kan! Klik dan HIER

En als klap op de vuurpijl, gaat vandaag ook de Spring/Summer catalogus online! Je kunt dus gelijk je produkten uit deze supergave catalogus kiezen! 

De nieuwe catalogus vind je hier online:
(klik op de afbeelding)


De SAB folder vind je hier online:
(klik op de afbeelding)


NB: bij een bestelling van produkten mag je dus voor elke €60,- die je besteld, een gratis artikel uit de SAB folder kiezen.
Bij inschrijven als demonstratrice kun je geen SAB artikelen kiezen, maar daar staat tegenover dat je voor heel veel extra eurootjes gratis artikelen uit de gewone catalogi mag kiezen.

Wil je online bestellen? Dat kan in mijn webshop
Je hebt hiervoor een credit card nodig.
Wanneer je online bestelt, gebruik dan deze hostess code:

2QRVCATS

Deze code is geldig tot en met 24 januari a.s.
Je krijgt dan aan het einde van de maand een dankjewel kadootje van mij!

Heb je nog vragen? Stuur me dan gerust een mail!
Veel plezier bij het bekijken van alle mooie nieuwe dingen!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!