Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

ABC-Challenge Letter "O"

Hoi hoi!

Als eerste wil ik jullie de allerbeste wensen voor 2016 meegeven en hopelijk een heel goed en ook creatief jaar! 

De eerste dinsdag van de maand en dat betekent weer tijd voor mijn ABC-Challenge!

Dora koos deze keer het onderwerp voor de letter O. 
Zij koos "Ovaal" 

Sarah was deze maand lekker op dreef, want zij deed zelf twee keer mee en ook haar dochter maakte nog een kaartje met een ovaal. Gezellig!

Het 1e kaartje van Sarah:

En het 2e kaartje van Sarah:

En van Nomi, de dochter van Sarah. 
Nomi is 11 jaar en maakte dit leuke kaartje:

Ook Dora deed natuurlijk mee met haar eigen onderwerp:

En van Ankie 

En natuurlijk maakte ik zelf ook een kaartje met een Ovaal.
Ik heb het simpel gehouden. Ik gebruikte nieuwe materialen uit de Spring/Summer catalogus
(vandaag te bestellen!!!)

En stanste het theepotje, dat ik op een ovaal op dit leuke designpapier plakte. 
Het labeltje stempelde ik met een ieniemienie woordje "hello" uit de Project Life stempelset "memories in the making" en dat schattige halve citroentje is een embellishment die je kunt kopen samen met een mini theepotje en lepeltje. 

(klik om te vergroten) 

Hieonder zie je het labeltje en citroentje nóg beter: 


Volgende keer is de letter "P" aan de beurt. Ankie koos het onderwerp Punch Art.
Dus maak een kaart en doe iets creatiefs met je ponsen! Er is op google heel veel te vinden als je zoekt op Punch Art (Stampin Up). Verzin iets leuks en: 

Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 1 februari a.s. 
Op 2 februari zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Sarah, jij mag voor de maand februari een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "R". (De 'Q' slaan we maar over, ik wist echt niks te bedenken met deze letter, tenzij je mij weet te verrassen met een Q onderwerp!) 

Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?


      
     

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten. En Erna wat is die van jou ook geweldig! Als echte theeleut en pinklover spreekt jouw kaart mij gelijk aan.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes weer. En omdat ik het thema met de letter P mocht bedenken had ik mijn kaartje alvast gemaakt. Zojuist gepubliceerd, en je vindt het hier:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/01/een-nieuwe-abc-challenge.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw theepotje is gaaf !!
    Ik denk samen met mijn dochter eens na over de q of de r en ik mail je dan !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaarten ! Heel leuk gedaan dames !
    Ik ga proberen om mee te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten! Ik ga mijn best doen om weer eens mee te doen! Q had quilt gekund :). Maar verder kan ik me ook niets bedenken met de letter Q. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een eerste poging voor de letter P .
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/01/do-what-makes-you-happy.html?m=1
    De Q van quilt heb ik ook aangedacht ik ga het nog met de dochter bespreken ,
    je hoort nog van me !!!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn tweede kaart :
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/01/sterren-babykaart.html?m=1
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!