Pagina's

woensdag 13 januari 2016

Hoera!

Hoera! 

Vandaag ben ik jarig!


En daarom verloot ik dit fantastische "It's my Party" pakket onder mijn Bloglezers.

In dit pakket vind je:
24 velletjes It's my Party dubbelzijdig designpapier
6 vellen cardstock
1 confetti textured impressions embossingfolder
1 pakje It's my Party enamel dots
1 pakje It's my Party designer washi Tape


Wat moet je doen? Word volger (voor zover je dat nog niet bent)
en laat een reactie achter onder dit bericht.

Aanstaande zaterdag (16 janurai 2016) maak ik de winnaar bekend!

Fijne dag!
      
     

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en een leuke dag gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Erna, wat verwen je ons toch weer... Wat een prachtig pakket, dat wil toch iedereen winnen?
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Erna en een hele gezellige verjaardag vandaag!
    Ik doe graag mee aan je verloting, leuk ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Erna, van harte gefeliciteerd en nog vele (creatieve) jaren. Ik geniet al enorm van jouw inspirerende blogposts en nu verloot je ook nog eens zo'n SUpergaaf pakket. Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Erna,

    Ik wens je een ongelooflijk fijne dag vandaag. Laat je maar een keer goed verwennen!!
    En als er dan een prijsje aan gekoppeld is, wil ik uiteraard heel graag mijn kans wagen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Erna, van harte gefeliciteerd en nog vele (creatieve) jaren. Ik geniet altijd al van je inspirerende blogposts en nu verloot je ook nog eens zo'n SUpergaaf pakket. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 13 januari is blijkbaar een heel bijzondere dag. Vandaag zijn er maar liefst drie jarigen in mijn overblijfgroep en is mijn vader ook jarig. En jij ook! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag Erna !
    Ik ben vanmorgen ook al op FB langsgeweest en ik weet niet heo het bij jullie is, maar hier doet het zonnetje toch erg haar best om speciaal voor jou te stralen vandaag !
    Hier kan ik een beter kijkje werpen op dat prachtige kado dat je verloot ! Zo leuk dat papier met bijpassende washi-tape, dots en cardstock ! En met de prachtige embossingfolder erbij kan je zo aan de slag ! Bedankt voor de kans om deze te winnen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En hier reageer ik nog eens .
    Maak er een feest van !
    En wat gaaf je weggevertje ! Ik doe mee ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefelciteerd met je verjaardag! En voor zo'n mooi pakketje wil ik wel een kansje wagen. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd Erna. Ik kijk altijd met veel plezier op je blog en naar je filmpjes. Je weet me altijd weer te inspireren. En wat een gaaf pakket geef je weg, wie weet kan ik daar straks ook nog van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd! Leuk dat je cadeautjes uitdeelt ipv ontvangt hier, ik zou graag een kans maken op dit pretpakket! Ik ben 17 januari jarig, dit zou een geweldig verjaardags cadeau zijn (alleen al vanwege de washitape, aaaah!!!). ;-) Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag enne...... Ik graag heel graag voor de leuke pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als eerste wil ik je even een hele dikke proficiat geven voor je verjaardag.
    Je hebt je vandaag toch wel lekker in de watten laten leggen hé?
    In plaats van taart, trakteer je één van ons op dit SUper leuke pakketje met vrolijkheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkige verjaardag! Hopelijk ben je extra verwend geweest vandaag!
    Leuk dat je trakteert op je verjaardag!
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Erna,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van.
    I.p.v.kado's voor jou, geef je een kado weg.
    Het ziet er SUper fantastisch uit.
    Groetjes,
    Petra Volleberg (Kira)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Erna. Ik heb je blog nog niet zo lang ontdekt, maar sindsdien kijk ik elke dag. Wat een geweldige en inspirerende dingen maak je. Ik ben te laat, maar wil je alsnog geluk wensen, hoop dat je een mooie dag hebt gehad. Ik hou me aanbevolen om mee te doen met het verrassingspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erna, ook al is het een dagje later....Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo, Alsnog van harte.
    Ik loop de laatste tijd wat achter met bloggen, kan gebeuren.
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!