Pagina's

woensdag 20 januari 2016

Stampin'Up! Sale-A-Bration Thema week Deel 2!

Hoi hoi!

Vandaag deel 2 in mijn SAB thema week.
Afgelopen tijd mocht ik weer een leuk aantal bestellingen ontvangen en graag maak ik altijd een bedankkaartje om bij de bestelling te doen.


Voor deze keer heb ik de SAB set "What I Love" gebruikt. 
Een two step stempel set. Wat dat is? Dat is een set waarvan je twee of drie stempels over elkaar heen kunt stempelen waardoor je een heel mooi effect krijgt.
Vaak worden hiervoor bloemen gebruikt, maar ook andere vormen komen voor.

Dit is de set die ik gebruikte, zoals je ziet zitten er ook leuke tekstjes bij.


Deze set kun je dus GRATIS kiezen bij een bestelling van €60,-

Dit kaartje maakte ik ermee:


Aangezien ik er toch ben vandaag, wil ik jullie de weekly deals niet onthouden, misschien zit er iets voor je bij!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag vandaag en tot snel!


      
     

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer, Erna! De kleurencombi is ook prachtig!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik hou zo van groen met blauw!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ek hou van die twostep stempels, Erna!!!! Dis soveel pret om daarmee te werk!!!! Hierdie stel is pragtig en jou blomme lyk lieflik so in blou met die groen loof!!!!! So 'n mooi kaartjie!!!!
    Geniet die naweek!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!