Pagina's

vrijdag 22 januari 2016

Stampin'Up! Sale-A-Bration Thema week Deel 3!

Hoi hoi!

Vandaag mijn derde deel in de serie SAB Thema week!

Ik had afgelopen week een condoleance kaartje nodig. Nu wil ik die niet al te somber maken, ook al is het feit verdrietig genoeg. Maar om een klein beetje"warmte" te sturen probeer ik toch altijd bij dergelijke kaartjes iets kleur in te brengen.

Nu leent de set Flowering Fields zich hier uitstekend voor!

Dit is de set:


En dit is het kaartje dat ik ermee maakte:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ik heb de basiskaart wel in stijl gehouden (grijs) en de layer ook. Maar de bloemetjes heb ik met pasteltintjes ingekleurd met markers. Ik zat nog even te zoeken naar waar ik de tekst zou plaatsen maar omdat ik de ondergrond wilde embossen kon ik daar niet op stempelen.
Dan maar een apart stukje zwart met wit geƫmboste tekst.

Deze set is natuurlijk ook heel veelzijdig en je weet inmiddels vast wel dat je ook deze set GRATIS kunt kiezen bij een bestelling van €60,-

Hieronder nog de gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag en tot morgen!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Stijlvol en mooi strak!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stijlvol! knap.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gepast en stijlvol kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje. Ik hou ook van stijlvolle maar niet te sombere kaarten voor deze situatie. En de stempelset is prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi condoleancekaartje Erna....prachtige stempels zijn dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ek hou van die pragitge fyn blommetjies met die sagte pastel kleure, Erna!!!!! Die EF wat jy gebruik het is baie mooi en ek hou van die sentiment op die klein swart banier!!!! So 'n lieflike kaartjie - baie stylvol!!!
    Groete en geniet die week!!!
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Erna, ik heb de set inmiddels ook en vind hem zo leuk en subtiel.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!