Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Stampin'Up! Sale-A-Bration Thema week Deel 4!

Hoi hoi!

Vandaag alweer een laatste berichtje in mijn SAB Thema week!
Vandaag heb ik weer de eer om een kaartje te maken voor de uitdaging van SU-per Challenges! 

Een leuke sketch deze keer! (had ik al eens gezegd dat ik dol ben op sketches....)

Ik heb wel een klein beetje gesmokkeld, maar dat zag ik achteraf pas. Ai!
Toen kon ik er niets meer aan doen. Ik ben nl. de verticale lijn links vergeten...

Maar dit is mijn kaartje geworden:


ik heb dat schitterende glimmer papier maar eens uit de kast gepakt.
Wow, dat is toch echt wel gaaf spul!

Mocht je je nu afvragen wat ik als SAB item gebruikt heb????
Dat kun je hieronder beter zien. Het is nl. het Botanical GardensVellum!

Past perfect bij de set uit de spring/summer  maar ook goed op zichzelf te gebruiken


En, je raadt het al, óók dit vellum kun je als GRATIS artikel kiezen :-)

Hieronder nog even de gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Kijk voor de andere voorbeelden gauw op het blog!

volgende week weer een nieuw thema op mijn blog!

Fijn weekend en tot snel, 
      
     

6 opmerkingen:

  1. Wat een SCHITTEREND kaartje Erna!
    En het vergeten lijntje....dat zien we niet hoor....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en inderdaad het vellum is prachtig om te gebruiken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna! Mooi zacht van kleur en een mooie vlinder erop!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, helemaal mijn ding.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig deze kaart!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die skoenlapper is pragtig en ek hou baie van die lieflike glitter papier, Erna!!!! Die strikkie en die agtergrond is so mooi!!!! Wat 'n stylvolle kaartjie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!