Pagina's

maandag 18 januari 2016

Stampin'Up! Sale-A-Bration Thema Week!

Hoi hoi!

Begin van een nieuwe week en ik wil deze week weer een thema geven namelijk:
Sale-A-Bration Thema week!

Deze week laat ik jullie kaartjes/projectjes zien die gemaakt zijn met verschillende 
Sale-A-Bration (SAB) sets.

Voor degenen die (nog) niet weten wat SAB is in het kort nog even:

SAB is de feestelijke periode die elk jaar weer terug komt.
Je kunt in deze periode (die duurt van 5 januari - 31 maart 2016)
gratis artikelen krijgen voor elke €60,- die je besteld aan Stampin'Up! produkten!

Eén van de (superleuke) sets in de SAB folder is de set "Hello":


Het kaartje dat ik gemaakt heb is qua kleur op een leuke manier tot stand gekomen.
Ik had nieuw cardstock besteld en ik haalde drie pakken van verschillende kleuren tegelijk uit de doos. Toen ik ze bekeek dacht ik goh, wat een mooie kleurencombi is dit.
En kwam ik op het idee om een kaartje met deze kleuren te maken.
Zo kan het dus lopen!

Dit is het kaartje geworden:
(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Omdat de basiskaart donker is heb ik ook een binnenkant gemaakt waar je makkelijk op kan schrijven:

Voor de lay-out heb ik gebruikt gemaakt van de gave sketch van Freshly Made Sketches!

Hieronder zie je welke materialen ik heb gebruikt. 
Mocht je iets willen bestellen, klik op het item in de balk of stuur mij een mailtje!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag en tot snel!
      
     

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! En je hebt gelijk, die kleuren passen heel erg mooi bij elkaar.
    (en ik zit er steeds meer aan te denken om de bloemenstansen ook te bestellen, er zit zoveel meer in dat je in eerste instantie denkt...
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully done! I love the pops of black with these pretty blues. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty, Erna! The front is so clean and simple, yet beautiful details, and I love in interior, too. Thanks for playing along with my sketch at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, die groot blom wat jy op jou kaartjie het is so pragtig, Erna, en ek hou van die twee kleintjies daarby!!!! Die polka dots is so vrolik en die kleure is lieflik saam met die wit!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en leuk kaartje !
    Mooi de kleuren...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!