Pagina's

maandag 25 januari 2016

Stampin'Up! Thema week Number of Years!

Hoi hoi!

Nieuwe week, nieuw Thema!
Deze week het Thema "Number of Years

Dat is de naam van een te gekke stempelset met cijfers. en ik ga jullie deze week trakteren op een aantal verschillende manieren waarop je de set kunt gebruiken.

De set ziet er zo uit, en er zijn ook bijpassende framelits te koop. In een bundle koop je de set voordeliger, omdat je dan 15% korting krijgt. 


Voor het kaartje van vandaag heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Freshly Made Sketches. Ik vond het een uitdaging om deze set met deze sketch te gebruiken en ik denk dat het gelukt is. 
Al heb ik maar heel weinig stempeltjes gebruikt van de set.

number of years, lovetostamp, stampinup

Met de "streep" uit de set heb ik met drie kleuren inkt een paar keer gestempeld.
In bijpassende kleuren heb ik bloemetjes bevestigd. Nog een tekst erbij en het kaartje was klaar. Lekker CAS (Clean And Simple) 


De gebruikte kleuren zijn: 
Mint Macaron
Lost Lagoon
Island Indigo

De tekst heb ik met zwart gestempeld.

Tot morgen, dan ben ik er met een nieuw kaartje!

      
     

6 opmerkingen:

  1. Gaaf effect met slechts 1 stempel !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Ik heb hem ook !
    Ik kan deze week zeker inspiratie bij je op doen ! Tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun take on the sketch! Those colors look fabulous together and the wee flowers are so cute! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjoe, die kleure wat jy gebruik het is pragtig en ek hou baie van die strepe as agtergrond vir die drie fraai blommetjies, Erna!!! So mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your swooshes of color with the coordinating flowers! Such a simple and absolutely perfect way of accenting a sentiment. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!