Pagina's

dinsdag 26 januari 2016

Stampin'Up! Thema Week Number of Years deel 2

Hoi hoi!

Vandaag deel 2 in de thema week Number of Years.

Ik heb vandaag ook weer gebruikt gemaakt van een sketch challenge, nl. Match The Sketch

Met de bloemetjes uit de stempelset heb ik op een vierkantje gestempeld. 
Daarna heb ik het stukje in vieren gesneden en op een stukje cardstock geplakt.
Deze stukjes heb ik vervolgens weer op een vierkant stuk cardstock geplakt.

stampin up lovetostamp

omdat ik "iets" miste, ik wist niet goed wat, maar toch.... 
heb ik er het woordje "hello" overheen geplakt. 


Als je op de afbeeldingen klikt worden ze vergroot weergegeven in je scherm.

Hoewel de set "number of years" heet heb ik nog geen nummers gebruikt :-)
Maar wees niet bang....

a.s. vrijdag ben ik er weer met een nieuw kaartje en dan heb ik gebruik gemaakt van de nummers.

Tot snel en een fijne dag!

      
     

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart !
    Ben benieuwd naar de kaart met nummers !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is dit. Prachtige kleuren bij elkaar gekozen Erna!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pers en groen is baie mooi bymekaar, Erna!!! Die 'hello' lyk pragtig en ek hou van die blokkies en die twee fishtail banners!!! So mooi!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!