Pagina's

zaterdag 30 januari 2016

Stampin'Up! Thema Week Number of Years Deel 4

Hoi hoi!

Vandaag het laatste deel in de Thema week Number of Years.

En het is ook het laatste bericht dat ik mag doen voor SU-per Challenges.
Het Challengeblog gaat er namelijk mee stoppen.
Vandaag hebben we de laaste challenge voor jullie.

Ik heb een bedankkaartje gemaakt.

Om de deelnemers en bezoekers van SU-per Challenges te bedanken voor hun deelname en reacties. 
Het is veel werk om zo'n challengeblog goed bij te houden en het was niet langer mogelijk om dit 
tot tevredenheid van iedereen te doen. Na goed overleg onder elkaar hebben we besloten te stoppen met dit blog.

Met de stempelset heb ik met de nummers een achtergrondje gemaakt.
Daarop heb ik een cirkel gemaakt die ik bestempeld heb met de bloemetjes uit de set. 
Met een tekststansje het woordje "thanks" gemaakt en opgeplakt.




In de kast vond ik nog een klein schattig knoopje in de kleur Blackberry Bliss 
(uit de SAB periode van vorig jaar)


Hieronder nog even de gebruikte materialen. 
Je kunt ze bestellen via mijn webshop. Heb je geen creditcard? Dan kun je me ook een mailtje sturen!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Ik hoop dat jullie deze thema week leuk vonden.
Volgende week ben ik er weer met een nieuw thema!
      
     

3 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Erna....jammer dat het ophoud te bestaan....maar begrijpelijk. Er gaat natuurlijk heel veel tijd in zitten....en tijd is iets dat we altijd te weinig hebben! Bedankt!
    Groetjes en een goed weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, leuk dat je laat zien dat de set eens niet voor verjaardag of jubileum gebruikt hoeft te worden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjoe, ek sou nooit geraai het dat pers en kraft so mooi saam sal werk nie, Erna - dit is regtig pragtig!!! Ek hou van die fraaie klein blommetjies en die agtergrond syfers lyk baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!