Pagina's

vrijdag 29 januari 2016

Stampin'Up! Totally Techniques!


Hoi hoi!

Vandaag deel 3 in mijn Thema week "Number of Years" én vandaag is het de laatste vrijdag van de maand en dat betekent dat we met het team van Totally Techniques weer een Technieken Bloghop voor je hebben!
Vandaag gebruiken we de Shaving Foam Technique
oftewel: de scheerschuim techniek!

Met deze techniek maak je de mooiste achtergrondjes! 

Mijn kaart van vandaag valt dan ook vooral op door de achtergrond.
Met de cijfers uit de stempelset heb ik het getal 25 gemaakt. 
Ik kan de kaart gebruiken voor iemand die 25 wordt, of een 25-jarig jubileum.


De cijfers heb ik ook nog ingekleurd met Wink of Stella. Daardoor krijgen ze een glinsterend effect, wat ik helaas niet goed op de foto kreeg...

Ik heb een filmpje gemaakt om jullie te laten zien hoe deze techniek werkt:


De volgorde van de Bloghop vind je hier:



Fijne dag!


      
     

12 opmerkingen:

  1. Gold and red : perfect combo ! Love it Erna !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, alleen jammer het filmpje is niet zichtbaar staat op privé.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so fun Erna!! Just like you! Mwahhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! It's looks like frosting on a cake.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Erna! Ik kon het filmpje prima zien, maar ik kon niet kijken bij de anderen. Het zei iets van Facebook en zo, geen idee...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty Erna! I love this stamp set and framelits and your card if lovely! Cheers Shanni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks just like a candy cane. Good enough to eat, well done. Hugs from Shelagh.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card and movie :-) mixing it with the bone folder gives a totally different look.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zo'n leuke techniek. En het ruikt inderdaad zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere kliederboel, Erna!
    Maar het lijkt me leuk om te doen en ziet er echt fantástisch uit!!!
    SUper!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou skeerskuim agtergrond lyk pragtig, Erna - jy het dit baie goed gedoen!!!! Ek hou van die groot blink syfers!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!