Pagina's

woensdag 6 januari 2016

Stampin'Up! Weekly Deals!

Hoi hoi!

Vandaag is het woensdag, dat betekent nieuwe weekly deals! 


Jullie zullen misschien denken, de weekly deals zien we niet zo vaak bij Erna...
Dat klopt... eerlijk gezegd... vind ik de weekly deals niet altijd super (oops!) 

Maar zit er dan es iets bij waarvan ik denk, dát is een goeie deal, dan wil ik jullie die ook niet onthouden natuurlijk! 
En vandaag is dat het geval, de magnetic plate is in de aanbieding! 

Ik weet dat er veel zijn die regelmatig zitten te twijfelen over die plaat. 
Hij is nl best prijzig maar o zo fijn!

Dus mocht je denken, ik heb hem nog steeds op m'n lijstje staan, dan kun je hem nu voordelig aanschaffen! En, wie weet heb je nog meer dingen op je lijstje staan en kom je aan een bedrag van €60,-, dan mag je ook een gratis SAB item uitzoeken!


Built for Free Using: My Stampin Blog



Bestel je via mijn webshop? Vergeet dan niet de hostesscode in te vullen:

2QRVCATS

Wanneer je bestelling meer is dan €200,- gebruik de hostesscode dan niet! 

Fijne dag en tot snel!


      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!