Pagina's

zaterdag 9 januari 2016

SU-per Challenges

Hoi hoi!

Vandaag is het weer de beurt aan mijn team om een bijdrage te leveren aan de voorbeelden van 
SU-per Challenges! We hebben vandaag een kleuren uitdaging voor je.

Ik kon het natuurlijk niet laten om met mijn nieuwe spulletjes iets te gaan doen, dus ik heb een verjaardagskaartje gemaakt, met de pop up dies uit de Spring/Summer catalogus.

Op de voorkant heb ik een aantal ballonnen gemaakt:


En als je de kaart opendoet zie je dit:
(klik op de afbeelding voor een vergroting)


Echt superleuk en makkelijk te gebruiken!

De kleuren die we vandaag gebruiken zijn:



Als je naar ons blog gaat, kun je de bijdrage van de andere DT-leden zien.

Fijne dag vandaag!
      
     

12 opmerkingen:

  1. Ooooh die is leuk!!!!! Die kleurtjes doen 't um he!!
    Wij houden wel van de blauwtintjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die ballonnekes, en mooi van binnen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super mooi !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUper leuke kaart! de binnenkant is geweldig.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele hele mooie bijdrage van jouw, de binnenkant is ook super!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Erna, leuke kleuren en die sterretjes geven een gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna, allereerst wil ik je een compliment geven over je creaties, echt prachtig. Maar even iets heel anders, ik heb ook een blog en nu vroeg ik me af hoe ik die knoppen onder mijn blog zou kunnen zetten. Ik bedoel de Pinterest, FB en Twitterknoppen enz.
    Alvast bedankt, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een gaaf kaartje en hele gave kleuren:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!