Pagina's

zaterdag 16 januari 2016

Winnaar!!!

Whoohoo!! 

Vandaag maak ik de (blog)winnaar van mijn supergave verrassingspakket bekend! 

Voor de oplettende lezer, inderdaad, op Facebook geef ik hetzelfde pakket weg!
Twee winnaars dus vandaag. 
Gewoon omdat ik het leuk vind om een ander blij te maken en graag de mooie spulletjes van Stampin'Up! wil delen.

Ik heb een random kiezer er op los gelaten, want het is natuurlijk geen doen om iemand te kiezen uit al jullie lieve reacties! 
De winnaar van dit pakket:


is geworden:

Mariëtte !
 (van MaCreaCards)

Mariëtte, van harte gefeliciteerd! 
Wil je mij een mailtje sturen met je adres? 
Dan kan ik het pakket naar je opsturen!

Fijne weekend allemaal! 
Ik ga lekker fröbelen :-)

      
     

4 opmerkingen:

  1. Joehoe.....reuze gaaf! Ik heb gewonnen! Ga je gelijk een mailtje sturen.groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Mariette en Erna: bedankt voor de kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariette, van harte met deze leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!