Pagina's

dinsdag 2 februari 2016

ABC Challenge letter P

Hoi Hoi!

De eerste dinsdag van de maand en dat betekent weer tijd voor mijn ABC-Challenge!

Ankie koos deze keer het onderwerp voor de letter P. 
Zij koos "Punch Art" 

2 deelnemers deze keer, was het onderwerp lastig?
Gelukkig heeft Sarah 2x meegedaan ;-)

Hieronder zie je de uitwerkingen van de deelnemers:




En natuurlijk mijn eigen kaartje. Omdat ik deze week het thema "Grateful Bunch" heb, heb ik gezocht naar iets om deze set mee te gebruiken. Ik heb een fotolijstje gebruikt waar ik het raampje uitgehaald heb. Daarin heb ik designpapier gedaan waarop ik de blaadjes en een tekst gestempeld heb. Vervolgens heb ik de bloemetjes op een los vel gestempeld en uitgeponst met bijpassende pons. En dan krijg je dit:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Hieronder zie je nog eens de bloemetjes:


Deze set is verkrijgbaar als bundle zodat je ook gelijk de pons in je bezit hebt:


Volgende keer is de letter "R" aan de beurt. Sarah koos het onderwerp Regenboog.
Dus maak een kaart en doe iets creatiefs met de kleuren van de regenboog! 
Verzin iets leuks en: 

Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 7 maart a.s. 
Op 8 maart zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Omdat Sarah volgende maand het onderwerp gekozen heeft en Ankie deze maand zal ik zelf het onderwerp voor de letter "S" kiezen. 

Maar ik zou het leuk vinden als er volgende maand weer meer deelnemers zijn zodat ik een deelnemer het onderwerp kan laten kiezen!

Doe je ook mee?

Fijne dag! 
      
     


16 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaarten ! Ik schreef net op Sarah haar blog dat ik elke keer wel noteer om mee te doen maar dat het er tot nu toe nog niet van gekomen is !
    Maar ik ga echt proberen om deze keer mee te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    elke keer lees ik het en elke keer gaat het uit mijn systeem. Ik zal het opschrijven en dik onderstrepen!
    Dit moet gaan lukken met de regenboog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer die pragtige blomme, Erna, hierdie keer in lieflike kleure!!! Jy het die perfekte papier gekies om binne-in jou raampie te gebruik - die hout werk so mooi saam met die blomme!! Dit is 'n pragtige kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je fotolijstje is mooi !!
    Ik vind het heel tof om mee te doen ! Hopelijk deze keer met meer !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je weer een mooie en stijlvolle kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten.
    afgelopen maand is het mij even ontschoten.
    Wie weet dat ik deze keer wel mee kan doen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig heb ik een regenboogkaartje gemaakt en op mijn blog gezet vandaag
    hier is de link...hopelijk voldoet die aan zo aan het thema met de letter R van regenboom

    http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/2016/02/liftkaartje.html

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige challenge. Ik hou wel van regenboogkleuren. Je kunt mijn bijdrage hier vinden:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/02/for-you.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik ben hier voor het eerst want ik kreeg van twee dames de tip om eens op jouw blog te komen kijken. Ik heb een regenboogkaart gemaakt en wil hem dan ook mee laten doen.

    http://annigide.blogspot.nl/2016/02/regenboogkleuren.html

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Erna ,
    Ik had de mijne nog niet toegevoegd
    2 van mij en 1 van mijn dochter
    Je vind ze hier :
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/02/doe-je-mee.html?m=1
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Erna,

    Leuke thema, Hierbij mijn bijdrage:
    http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/2016/02/kaart-voor-de-lifchallenge.html
    Ik hoop dat het goed is voor je challenge.

    Groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Erna
    Ik werd getipt door Dora en wil ook graag meedoen met de regenboogchallenge. http://zolderuurtjes.blogspot.nl/2016/02/bijna-te-laat.html
    Ook ik hoop dat hij goed genoeg is voor de challenge.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Erna ,
    Vandaag een Reminder op mijn blog met dit kaartje : http://syriandertje.blogspot.be/2016/02/reminder-regenboog.html?m=0
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke uitdaging Erna! Ben aan de slag gegaan met een regenboog: http://lindacrea.blogspot.nl/2016/02/somewhere-over-rainbow.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is gelukt ! Hij staat online !
    http://creatieve-kaartjes.blogspot.be/2016/02/regenboog.html
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Regenboogkleurtje vrolijken je altijd op, http://kaartjesfun.blogspot.be/2016/02/butterfly-rainbow.html
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!