Pagina's

zaterdag 13 februari 2016

Sale-A-Bration bloghop SU-Sisters

Hoi hoi!

Leuk dat je komt kijken! Met de SU-Sisters hebben we weer een leuke bloghop voor je!
Vandaag staat in het teken van de Sale-A-Bration (SAB). 
We gebruiken dus artikelen die je gratis kunt uitzoeken bij een bestelling van €60,- (of een veelvoud daarvan)

Ik heb gebruik gemaakt van 2 SAB items. In de folder staat een superleuk Project Life setje. Met hele schattige kaartjes. Ik heb vandaag een boekje gemaakt voor mijn dochter, die op de 13e verkering kreeg. Ze hebben vandaag 17 maanden verkering en omdat het morgen Valentijn is dacht ik, ik maak een boekje voor haar. Dit is de voorkant:


En dit is de binnenkant:


Op de stukjes met tekst (boven en onder) zit een transparant PL kaartje. Het is de bedoeling dat hier nog een foto in komt van hun samen. 
Op het middelste kaartje heb ik een fiets gestempeld van een gloedjenieuwe SAB set die je vanaf 16 februari kunt gaan kiezen. Ik vond hem heel toepasselijk voor dit boekje:


En omdat ik deze week met de Perfect Pairings bezig was heb ik een aantal teksten met die set gestempeld. Het boekje sluit met magneetjes. Zo blijft het mooi dicht zitten.

Je ziet dat je met Project Life kaartjes niet alleen PL dingen kunt doen, maar ze ook op andere manieren kunt gebruiken. Dit is het PL setje dat je kunt kiezen:



Je kunt nu verder hoppen naar mijn SU-sisters voor de rest van de bijdragen!


   


Erna (hier ben je nu)


      
     

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan voor je dochter !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk gedaan...je brengt mij op ideeeen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuk zeg! En die fiets wil ik ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf boekje heb je voor je dochter gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, dit is so oulik, Erna, en ek hou veral baie van daai fiets!!!
    Groete en 'n lekker Valentyns Dag!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk ! Sharon zal er wel blij mee zijn ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!