Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Stampin'Up! Balloons!

Hoi hoi!

Deze week is het thema bij Global Design Project: Balloons!

Met best wel een aantal nieuwe Stampin'Up! setjes met ballonnen is dat natuurlijk een leuke uitdaging! Ik was met iets anders bezig, en toen dacht ik aan de ballonnen. Ik had nl. met de babywipe technique een achtergrondje gemaakt. En de ballonnen kun je daar natuurlijk ook prima mee stempelen. Omdat ik het toch had liggen was het gauw gedaan.

Dit is mijn kaartje geworden (oke, over de layout moest ik nog wel eventjes nadenken...)

(click to enlarge)

Hieronder kun je de ballonnen nog beter zien:


Ook heb ik met een stempel uit de Timeless Textures de rand van de kaart gestempeld. Alleen is dat op de foto niet zo heel duidelijk te zien. 

Nog wat blingetjes erbij geplakt en toen vond ik het goed. 

Fijne dag nog! 


      
     

10 opmerkingen:

  1. SUpermooi, Erna!
    Binnenkort toch maar eens gaan proberen, deze techniek.
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Erna! Heel leuk die ballonnen, mooi in verschillende hoogtes opgeplakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, those balloons really make a bold statement against the very subtle background Erna. Fabulous card! Thanks for joining us at Global Design Project this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Ik hou wel van al dat blauw. En die stipjes op de balonnen maken ze helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou balonne lyk so pragtig, Erna!! Die kleure is vreeslik mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, de ballonnen zijn heel mooi geworden zo.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such beautiful color in these balloons! Great card! I'm so glad you played along with this week's Balloons Theme Challenge at the Global Design Project - thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful colors and I love the technique you have used on the balloons. Thanks for joining us at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!