Pagina's

maandag 15 februari 2016

Stampin'Up! geboortekaartje

Hoi hoi!

Deze week geen themaweek, binnenkort heb ik weer een nieuw thema voor jullie.

Vandaag een gewoon geboortekaartje. Ik heb hiervoor de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt. Ik was al bang dat ik te laat was, want ik was gisteren met dit kaartje begonnen maar zag net dat ik hem nog kan uploaden. Dus gauw het kaartje afgemaakt en hier issie dan.


Klik op de foto voor een vergroting.

De hartjes onder de cirkel heb ik gestempeld met één van de stempeltjes uit de set "perpetual birthday calendar". De set die hoort bij de verjaardagskalender kit. 

Het schaapje komt natuurlijk uit de nieuwe lente/zomer catalogus. Het is eigenlijk een paasstempel want er staat een tekst onder van happy easter. Maar die heb ik er af geknipt :-)


Fijne dag nog!
      
     

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk schapie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. En ik heb meteen weer een idee voor mijn stempel :-)
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Erna,

    Deze is wel super lief...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje !
    Zeker goed voor een geboorte kaartje !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet! I love how you've used this stamp for a baby card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje! Ik ben gelukkig niet de enige die stempels "verknipt". Ik heb het ook gedaan met de babyset waar het schattige hertje bij zit.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk!! Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, jou klein skapie is tog te skattig, Erna!!! Ek hou van al die oulike hartjies en die koort!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief geboortekaartje. Gelijk heb je dat het schaapje niet enkel voor Pasen hoeft te zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!