Pagina's

zondag 7 februari 2016

Stampin'Up! Perfect Pairings Deel 1

Hoi hoi!

Een nieuwe week, een nieuw thema! 
Deze week wil ik jullie projectjes laten zien met de Sale-A-Bration stempelset 
Perfect Parings. 

Dit wordt een leuke uitdaging, want er zitten alleen maar teksten in deze set.
Teksten kun je natuurlijk altijd gebruiken, en het leuke is dat je er alles bij kunt halen.
Maar ik ga proberen (ja ja) om me echt op deze set te concentreren.

Vandaag vond ik even een momentje om te freubelen. Ben al de hele week flink verkouden. Paracetamol en Ibuprofen houden me op de been. Echt ziek ben ik niet, alleen mijn hoofd he...
je kent het vast wel. Ik doe niet zielig hoor, maar heb hierdoor wat minder energie en zin om iets te gaan doen. 

Al vaker kwam ik de uitdaging van een, nog vrij nieuw, challengeblog tegen:


Deze week is er een kleuren uitdaging. Ik vond deze kleurtjes samen in één project niet zo heel erg geslaagd. Dus ik bedacht dat ik drie "pakjes" kon maken, elk in een andere kleur. 
Probleem opgelost :-)

(click to enlarge)

Met de Cutie Pie Thinlits heb ik drie doosjes gemaakt. Je kunt deze thinlits dus ook gebruiken om een leuk pakje te maken, ipv taartpuntjes, waar hij eigenlijk voor bedoeld is.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze doosjes.

Hieronder een plaatje van de set die ik deze week gebruik:



En een overzichtje met alle gebruikte materialen van vandaag:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot snel, en nog een fijne dag!
      
     

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke doosjes heb je gemaakt ! Je hebt dat erg tof gedaan met de teksten !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, Erna!
    Leuk idee ook.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn schattige doosjes Erna.....leuk gedaan met de teksten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou dosies lyk tog te mooi, Erna!!! So slim!!!
    Hoop jy voel al baie beter!!!
    Geniet die week!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er lekker feestelijk uit.
    Heel creatief bedacht, om de doosjes op deze manier te gebruiken.
    Veel beterschap met je verkoudheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erna, I love the boxes you created. Thanks for joining us for this week's color challenge at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great solution to a hard colour challenge - make on in each colour. Super cute packaging idea Erna. Thanks for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!