Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Stampin'Up! Perfect Pairings Deel 2

Hoi hoi!

Ik heb het deze week drukker dan ik dacht.... hebben jullie dat ook wel eens???

Ik heb dus gisteren middag snel een kaartje gemaakt voor mijn Thema week. 
Ik heb daarvoor de sketch van Global Design Project gebruikt, want die vond ik wel erg leuk!

Maar, daar moest ik gelijk al een beetje terugkomen op het feit dat ik beloofd had er niet te veel andere stempelsets bij te gaan gebruiken... oops!

Ik heb nl. voor de achtergrond toch gebruik gemaakt van (het supergave!) setje Timeless Textures. 
Hopelijk nemen jullie me dat niet al te kwalijk...

Dit is mijn kaartje geworden:

(click to enlarge)

Als je goed kijkt zie je aan de zijkanten het zilver glitter. Dat is nieuw tape!! 
Vanaf 16 februari als nieuw SAB item verkrijgbaar en het is echt h e e l gaaf!!


Bedankt voor je bezoekje en a.s. zaterdag ben ik er weer met een nieuw project 
(en bloghop!!) 

Fijne avond!
      
     

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi Erna! En ja soms kun je het zo druk hebben dat de week voorbij vliegt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Erna .. I love your card! So fresh and pretty and love the art coming from behind your circle! It's Gorgeous ... Tot Ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wonderful card! It looks fantastic!
    Best wishes,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Erna en ja, ik herken het ! Ik heb het deze week ook veel drukker dan gepland, maar gelukkig had ik wel knutseltijd ingepland maar het bloggen schiet er dan soms wel een beetje bij in !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel gaaf geworden Erna. Ik ben ook helemaal fan hoor van die Timeless Textures. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Timeless Textures is one of my favourites this year and I adore the use of it on this card. Very chic Erna, especially with the silver glimmer paper! Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjoe, dit is 'n verskriklike mooi kaartjie, Erna!!!! Ek hou vreeslik baie van die baie mooi groen wat jy gebruik het saam met die silwer!!! Die patrone wat jy om die sirkel gestempel het is lieflik en die silwer koort is prgtig!!! Baie, baie mooi, Erna!!!
    Groete en geniet die naweek!!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card. I love the colors you have chosen and the artful way you have stamped the images and added embellishments to the background. Lovely. Thanks for playing with Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card! I love the colors and the soft texture you've created behind the sentiment. Gorgeous! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project Sketch Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!