Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Stampin'Up! Thema Grateful Bunch Deel 3!

Hoi hoi!

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de leuke set Grateful Bunch,

In de set zit ook een heel schattig vlindertje. 
Bij het kaartje van vandaag heb ik dat vlindertje in verschillende kleuren gestempeld. 
Het randje kant uit de set heb ik daarnaast gestempeld. 
Nog een tekstje erbij en klaar was ik.
Een heel snel en eenvoudig kaartje om te maken. 

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Fijne dag en tot zaterdag! Dan ben ik er weer met het laatste kaartje van deze week.
      
     

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Erna, dat is heel mooi!! En de vlinders precies op de juiste afstand van elkaar..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou skoenlappertjies en die kant randjie lyk pragtig, Erna!!! Ek hou vreeslik baie van die kleure waarmee jy gewerk het!!!! Dit is 'n baie stylvolle en elegante kaartjie en pragtig CAS!!! Baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Erna! Congratulations! This project is one of my most popular pins this week and is being highlighted on my blog today. Thanks for sharing. Kylie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!