Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Stampin'Up! Thema Regenboog Deel 2

Hoi hoi!

Vandaag deel 2 in de regeboog serie.
Met de achergrondstempel Brushstrokes had ik een papier bestempeld. 
Gisteren zag ik de nieuwe uitdaging van Global Design Project, waarin gevraagd wordt de kaart van Michelle Last te casen. Dat leek me wel een leuke uitdaging voor deze achtergrond.

Ik heb er een strook van gemaakt, en aangezien Michelle in haar kaart ook een schudraampje gemaakt heeft wilde ik dat ook doen.
Ik heb met de hartjespons het hart gemaakt. 

(click to enlarge)

Met de hartjes randpons heb ik van alle kleurtjes een aantal hartjes geponst en die achter het raampje gestopt.
 

Ik heb de sketch van Michelle aangehouden maar mijn kaartje is totaal anders geworden door de fellere kleurtjes. Het witte papier is een velletje van het Color Me Irresistible DSP. 
Dat maakte het wat minder saai vond ik. 

Tot vrijdag, dan heb ik weer een kaartje voor jullie!

Fijne dag! 
      
     

6 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk gedaan zeg !
    Ik ga straks aan de slag ! (Dat is toch ingepland !)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super impressive card and SO colourful.

    Thank you for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this!! Love the inspiration you have taken from Michelle's card. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge! Look forward to seeing you play along with us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card! I love the rainbow of colors and your sequin-filled heart. Thanks you so much for playing along with this week’s CASE the Designer Challenge at Global Design Project – I’m glad you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou reenboog strook lyk pragtig en ek hou van die hartjie shaker, Erna!!! Baie oulik gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!