Pagina's

zaterdag 27 februari 2016

Stampin'Up! Thema Regenboog deel 4!

Hoi hoi!

Vandaag nog een laatste kaartje in de serie Regenboog Thema.

Met de stempel "A World of Thanks" heb ik gestempeld in het babydoekje dat ik had besprenkeld met navul inkt in regenboogkleuren. Vervolgens afgedrukt op papier. 
Ik heb er een envelopje van gemaakt. 


In het envelopje heb ik nog een kaartje gemaakt waar ik een tekst op kan schrijven:


Natuurlijk ook daar nog wat in bijpassende kleurtjes op gestempeld.

Dinsdag 8 maart komt mijn ABC Challenge online. Je kunt nog meedoen! 
De letter R van Regenboog is aan de beurt. Kijk HIER hoe je mee kunt doen!

Fijne dag!


      
     

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke envelop heb je gemaakt, mooi die verlopende kleuren in de tekst. Ook je kaart voor de 16-jarige is super met die uitwaaierende kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdraaid! Ik ben bang dat ik weer niet ga redden... EN je kaart is zo super!
    Het is een prachtig setje geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Erna ! Tof thema , al zeg ik het zelf . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof gedaan Erna ! Hadden we geen tijd tot 7 maart om te posten ?
    Ik heb al 1 kaartje klaar, die zou ik normaal maandag posten.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt helemaal gelijk, dat staat in het bericht! Alleen, ik heb mij vergist, de abc is altijd de 1e dinsdag van de maand. Aangezien ik het bericht niet goed gemaakt heb zal ik hem deze maand een week opschuiven. Groetjes, Erna

      Verwijderen
  5. Wat 'n oulike idee om die koevert met die kaartjie te maak wat inskuif, Erna!!!! Ek hou baie van jou reenboog kleure wat so pragtig lyk!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!