Pagina's

zondag 21 februari 2016

Stampin'Up! Thema Regenboog!

Hoi hoi!

Deze week heb ik weer een thema week: Regenboog. 
Voor mijn ABC Challenge is de letter R aan de beurt en Sarah koos het onderwerp Regenboog. Omdat ik zelf ook altijd een kaartje maak was ik vast begonnen met een Regenboogkaartje.
Maar, ik sloeg een beetje door...... en heb nu zoveel leuke regenboogdingen liggen, dat ik daar deze week maar het thema van maak.
Wie weet inspireer ik jullie om ook mee te doen met mijn challenge. Je vind de laatste challenge en de beschrijving hoe je mee doet HIER

Natuurlijk wilde ik ook weer meedoen met één van mijn favoriete challenge blogs Match the Sketch

Dit is mijn kaartje geworden:

(click to enlarge)
lovetostamp, stampinup, hello life

Ik heb dus een babydoekje besprenkeld met regenboogkleurtjes en dat als mijn inktpad gebruikt. 
Hieronder zie je dat ik de hartjes daardoor in verschillende overlopende tinten kon stempelen:


Fijne zondag nog!



      
     

11 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart Erna! Prachtig die kleurovergang! Ik houd je regenboogthema in de gaten, leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Erna! Leuk bedacht. Ik hoop nog mee te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart en echt heel mooi met de kleuren zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ! Mooi gedaan . Ik volg je deze week zeker !!( eigenlijk altijd ! )
    Ik heb ook nog een regenboogkaart gemaakt. Die plaats ik deze week als reminder . Ik hoop echt op wat meer deelnemers bij jou leuke abc - challenge !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is deze leuk Erna ! Ik moet nog aan een kaartje beginnen ... weer niet goed !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erna,
    Pretty card, as always! I love the rainbow colors. Great use of the baby wipes.
    Thanks for joining us as Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou reenboog van harte is so pragtig, Erna!!! Die kleure is so mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da hast Du ein ganz bezauberndes Werk kreiert. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Hoffe, wir sehen dich bald wieder bei einer unserer nächsten Challenges…Viele liebe Grüße, Fanny von www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze kaart gaaf geworden met de hartjes in overlopende kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!