Pagina's

maandag 1 februari 2016

Stampin'UP! Thema week "Grateful Bunch" Deel 1

Hoi hoi!

Nieuwe week, nieuw thema!

Deze week heb ik de set "Grateful Bunch" als thema en ga ik jullie een aantal mogelijkheden laten zien met deze set.

Vandaag begin ik met een kaartje. Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Match the Sketch.


Met de blaadjes heb ik gestempels op de basiskaart. 

het lichtpaarse stukje cardstock heb ik geëmbost met een embossingfolder.
En de bloemetjes heb ik ingekleurd mbv een blender pen.


De gebruikte materialen zie je hieronder:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot morgen, dan ben ik er weer!



      
     

6 opmerkingen:

  1. Wow, mooie kaart zeg! De blaadjes op de basiskaart zijn een prachtig detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dit is en heel mooie sterkte kaart!
    Prachtig die kleur!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOooo WOW, dis absoluut wonderlik mooi, Erna!!!! Die blomme is pragtig en ek hou van die blaartjies wat jy op die basis gestempel het en die EF wat jy gebruik het!!! Wat 'n pragtige simpatie kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thanks for playing with us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!