Pagina's

zondag 28 februari 2016

Stampin'Up! Watercoloring!

Hoi hoi,

Op deze mooie zonnige zondag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie.

Na alle regenboogkleuren van afgelopen week was ik wel weer toe aan iets anders.
(Jullie krijgen nog één keer regenboogkleuren komende dinsdag :-)

De laatste tijd zie ik zoveel mooie watercolor kaarten en ik heb me er wel eens aan gewaagd maar een beetje oefening kan ik nog wel gebruiken. Gisteren ben ik maar weer eens aan de slag gegaan en heb nu ingekleurd met een kwastje en water en inkt. (ipv aquapainters)
Dat ging wat mij betreft al een stuk beter.
Vandaag zocht ik naar een layout die ik kon gebruiken en die vond ik bij Freshly Made Sketches.

Ik heb dit kaartje gemaakt:

(click to enlarge)

Dit zijn alle producten die ik gebruikt heb:

Product List
Fijne dag nog!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Lovely card, lovely watercolouring. Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloem en zo mooi van kleur !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty! Your coloring (and colors) are fabulous. Always nice to see you at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just gorgeous Erna! I love the fresh mix of colours and your water colouring is perfect! Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat in pragtige blom in die lieflike pers kleur, Erna!!! Ek hou baie van die papier wat jy gebruik het vir die groot paneel!!! So mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful Erna. The flower is colored so beautifully and I love it against that DSP. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!