Pagina's

vrijdag 26 februari 2016

Totally Techniques Bloghop!


Hoi hoi!

Leuk dat je weer komt kijken op mijn blog! Vandaag doe ik mee aan de maandelijkse bloghop van Totally Techniques en de techniek van deze maand is de Bouncing Brayer Techniek.

Aangezien ik deze week in regenboogkleuren zit, moest ik voor mijn kaartje van vandaag die kleuren ook gebruiken. Dat was nog wel even een dingetje, na elke kleur je brayer schoonvegen...
Maar uiteindelijk is het gelukt:


Ik maakte deze kaart voor de zoon van een vriendin die komende week 16 wordt.
Niet teveel fratsen dus verder op de kaart.


Wil je nog meer kaartjes zien met deze techniek? Volg dan de Bloghop en je doet leuke ideeen op! 



Dit is de volgorde van de hop:




      
     

13 opmerkingen:

  1. Oh, that's so cool Erna! Love the rainbow effect that you created. Perfect for a birthday card. Awesome!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Erna....de kleurtjes zijn prachtig weggeveegd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah you little smarty pants, great idea to use a variety of colors, that really makes the technique pop right off the card, beautiful job erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan zeg Erna !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ! Wat een spetter.
    Tof gedaan !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE the colours in this card! It's so 70's and perfect for this technique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow :-) love how you have added so many different colours, your card looks amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Using the rainbow of colors was a fabulous idea! I may use this method for my nephew's next card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this Erna....makes me feel young again.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow what a bright, funky card. Perfect for a teenager. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm going to have to try this one Erna! This would be awesome for my Grandson. Wowser!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dit lyk pragtig, Erna!!!! Ek hou baie van hoe jy die lieflike helder kleure almal uit die middel laat kom - dit is baie treffend!!! Wat 'n wonderlike kaartjie vir 'n 16-jarige seun!!! Baie oulik!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erna - This card is so awesome! I love how you have combined all of those colours to make the 16 pop! This is such a brilliant idea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!