Pagina's

dinsdag 8 maart 2016

Stampin'Up! ABC Challenge!

Hoi hoi!

De eerste  (eh, tweede, foutje bedankt) dinsdag van de maand en dat betekent weer tijd voor mijn ABC-Challenge!

Sarah koos deze keer het onderwerp voor de letter R. 
Zij koos "Regenboog" 

WOW WOW WOW wat een hoop deelnemers deze keer!! 
Hartstikke leuk dat jullie meedoen!

Hieronder zie je de uitwerkingen van iedereen.
Via de naam kom je bij het blog van de maakster, leuk als je een reactie bij 
elkaar achterlaat!










\



Fantastische kaartjes allemaal, erg leuk al die vrolijke kleurtjes! 

En natuurlijk heb ik zelf ook meegedaan. Vorige week schreef ik al dat ik een beetje doorgeslagen was met de regenboogkleuren. Daarom had ik vorige week ook al zoveel kleurrijke kaartjes op mijn blog. Ik heb met de babywipe techniek de achtergrondstempel uit de set "You've got This" gestempeld en daar de tekst "hello" in zwart op. Ik vond de Kraft basiskaart toch wel echt heel gaaf staan bij al die kleuren.Vandaar dat je die hier ook weer terug ziet.



En ik was zo lekker bezig, dat ik dacht, ik maak gelijk maar een hele rits, die ik kan gebruiken als bedankkaartjes voor bij de bestellingen ;-)



Volgende keer is de letter "S" aan de beurt. Omdat ik maar weinig deelnemers had heb ik deze keer zelf ene onderwerp gekozen. Ik heb het onderwerp Sterren gekozen. Dus doe iets creatiefs met sterren, verzin iets leuks en: 

Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 4 april a.s. 
Op 5 april zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Omdat er gelukkig weer meer deelnemers waren (en ook nieuwe deelnemers, leuk!) mag Dora  het onderwerp voor de letter "T" kiezen. 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag! 


      
     

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke boel !
    De jouwe is ook mooi !
    Mijn reclame op mij blog heeft effect gehad , daar ben ik blij om . Sterren is een leuk thema , dus dat komt vast weer goed !!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke regenboogkaarten. En de nieuwe challenge met sterren komt mij ook heel goed uit. Maar dat lees/zie je wel als op mijn blog kijkt. Groetjes, Ankie
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/03/abc-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, so 'n klomp pragtige kaartjies in die vrolike reenboogskleure, Erna!!!! En die kaartjie wat jy gemaak het is so mooi!!!!! Ek hou ook baie van die kraft basis wat jy gebruik het met die klein swart raampie om die wit fokus panel!!!!! Die swart 'hello' lyk so mooi teen die reenboogkleure!!!! Baie goed gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten met dit thema van iedereen. zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Erna....en de regenboogkaarten zijn ook prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Erna, hier mijn sterrenkaart.
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/03/abc-challenge-sterren.html?m=1
    groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En nog eentje
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/04/40-jaar-voor-hem-nog-meer-sterren.html?m=1
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!