Pagina's

donderdag 3 maart 2016

Stampin'Up! kleuren challenge

Hoi hoi

Vandaag doe ik weer mee aan de uitdaging van het Global Design Project.

Zij hebben deze week een kleurenuitdaging. En hoewel ik normaal niet zo weg ben van de kleur geel, vind ik hem in combinatie met grijs en donkergrijs best wel gaaf eigenlijk.... 

Na wat gepuzzel van wat zal ik doen... ik had geen sketch bij me.... kwam ik uiteindelijk op dit kaartje uit. En ik vind hem wel geslaagd al zeg ik het zelf.

Omdat ik erg weinig gestempeld had (alleen de ster met 'hello' erin) wilde ik nog wat toevoegen. Dus heb ik de kleine sterretjes gestempeld en geponst. En met een rhinestone in de hoekjes geplakt.

Dit is het geworden:

(click to enlarge)

Hieronder zie je de gestempelde sterretjes wat beter: 



Het is weer een schudkaartje geworden. De sterretjes zijn geponst met de randpons:


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. 

tot gauw!




      
     

10 opmerkingen:

  1. Hey Erna,

    Super leuke kaart! Toffe kleurencombo!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een GAAF kaartje Erna in deze prachtige kleurtjes!
    Bij 52-weeks to Christmas vragen ze deze week een schudkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart zeg! Heel leuk geworden!! Tof ontwerp en stoere kleuren! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke schudkaart, de kleurencombinatie is erg mooi. De sketch is mooi geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow schitterende kaart !! Ik ben ook niet zo van geel, maar op deze manier gecombineerd is het prachtig !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your shaker card Erna, especially the bright circular focal point. Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die sterre is so pragtig, Erna!!!! Ek hou van die script papier wat jy gebruik het en die kleure lyk so mooi!!!! Lieflik gedoen!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fun shaker card. Love how you've made your own confetti. Thanks for playing with Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Die kleurencombinatie is inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!