Pagina's

dinsdag 15 maart 2016

Stampin'Up! Match the Sketch

Hoi hoi!

Vandaag weer een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch.
Match the Sketch had een nieuwe challenge en ik moest eerst even aan al die vlakken wennen.
Maar naarmate ik er langer over nadacht, kwam ik op het idee om het superleuke Love Blossoms designpapier te gebruiken voor deze vlakken. 

Met de Botanical thinlits heb ik de bloem gemaakt (ook zo gaaf!) en tenslotte wilde ik nog ergens een tekst plaatsen. Na diverse stempelsets uit de kast te hebben getrokken kwam ik op deze tekst uit de set "Trust God". Ik vond hem er wel bij passen omdat het middelste vlak allemaal hartjes heeft.


De randjes van het designpapier heb ik gesponst met soft suede inkt. 
Als je op de foto klikt vergroot de afbeelding en kun je de kaart nog beter bekijken.

Fijne dag en tot snel!



      
     

7 opmerkingen:

  1. Hallo Erna, tolle Karte hast Du eingereicht bei Match the Sketch.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme und viel Glück bei der Challenge.
    Liebe Grüße aus "Sabines-Kreativecke"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huhu! Schön sieht deine Karte aus, hast dir richtig Mühe gegeben, gefällt mir! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny
    www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna,
    I used the translation tool from Google to be able to read your blog post. Well, pretty funny what it shows now in German :)
    Lovely card as always. Thanks for joining us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden met het verschillende designpapier. Ook je kaart voor iemand die 60 wordt vind ik heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    wat een mooie kaart! Ook handig voor restjes. En heb je het al gezien bij Freshly made??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dit is verskriklik mooi, Erna!!! Ek hou baie van die papier wat jy gebruik het - die kleure is pragtig en die blom is eenvoudig lieflik!!!! Baie, baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!