Pagina's

zondag 13 maart 2016

Stampin'Up! sketch challenge

Hoi hoi!

Vandaag staat er weer een kaartje nav sketch van Freshly Made Sketches op mijn blog. 
Ik was al bezig met een kaartje met deze sketch, maar toen las ik een oproepje op internet om komende week een kaartje te sturen naar iemand die 60 wordt. 
En heb ik mijn kaartje aangepast aan dit verzoek. 

De bovenlaag heb ik geëmbost met stippen. Ik vond de combinatie wit, rood en zwart wel heel mooi. 

Dit is mijn kaartje geworden:

(click to enlarge)


De "vlek" onder de cijfers heb ik geëmbost met 
zilver embossingpoeder. Misschien kun je dat op de foto hieronder beter zien, al was het moeilijk te fotograferen.



Fijne zondag nog!
      
     

12 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart !!!
    Leuk die geëmboste "vlek".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat een bjoetie van een kaart en wat leuk dat je gehoor geeft aan die oproep!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the texture on the background and the 60 combined with the splatter stamp look fantastic together! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel leuk dat je de holle kant van de embossingfolder hebt gebruikt! En die vlek is geniaal ;-) leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great birthday card! Love those big numbers and the reversed embossed panel! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card. Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit lyk pragtig, Erna!!! Ek hou van die dry en heat embossing en die strook aan die kant is baie mooi!!!! Die syfers lyk pragtig!!! Baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous, Erna!!! Love the silver and your bright happy colors! Glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh prachtig !!! Schitterende kleuren!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erna this is a fabulous card! I love the colours you've used - black, red and white and always a fab combo. Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!