Pagina's

zondag 6 maart 2016

Stampin'Up! Sketch

Hoi hoi!

Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met de sketch van Freshly Made Sketches.
Ik heb de roos als focus genomen. Die heb ik 5x uitgestanst en op elkaar geplakt.
Daarna heb ik hem op wit papier geplakt, en bewerkt met Wink of Stella.

Het ondergrondje had ik nog liggen van de scheerschuimtechniek een tijdje geleden.

Dit is mijn kaartje geworden:

(click to enlarge)
stampinup lovetostamp


Hieronder kun je de roos iets beter bekijken.
Zie je de glitter van de Wink of Stella?

Fijne zondag! 

      
     

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Erna....de roos is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!! Dit ziet er wel er-rug leuk zeg.
    Super mooi, hoe je bloem hebt opgebouwd. De glitters zijn lekker subtiel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk...onze kaartjes met deze sketch hebben wel iets van elkaar weg. Die scheerschuimtechniek heb ik bekeken en nu ik hem weer zie denk ik: doen!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n pragtige roos en ek hou baie van jou skeerskuim agtergrond en die riffelkarton met die koort, Erna!!!! Baie mooi gedoen!!!!
    Groete en geniet die week!!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty, Erna! I love the textures, colors and papers that you chose. Beautiful design! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the way you have shown off that gorgeous flower with this sketch - and such a beautiful background. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die roos!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!